.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران در زیرساختها مشکل دارد

نماینده ولی فقیه در مازندران، زیر ساخت ها، راههای مواصلاتی و جاده را از مشکلات استان عنوان کرد و گفت: باید مسئولین برای رفع این مشکلات تلاش جدی داشته باشند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، آیت الله نورالله طبرسی در اولین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران در سالن شماره یک با اشاره به شعار مقام معظم رهبری، اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: مسئولین باید برای توسعه و پیشرفت استان و کشور تلاش بیشتری داشته  باشند.

وی با بیان اینکه ایران باید با استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روی پای خود بیایستد، اظهارداشت: کشورهای غیر مستقل همیشه زیر سلطه استعمارگران هستند این کشورها نه تنها هیچگونه هراسی از تهدیدات دشمن ندارند بلکه غیر مستقیم با جنگ نرم در مقابل آنها ایستادگی می کند.

وی به رشادت ها و شجاعت جوانان جمهوری اسلامی که با دست خالی برای دفاع از کشور، نظام، ارزشها و انقلاب به جبهه رفتند تا دشمن نتواند یک وجب از خاک ایران را تصرف کند، اشاره کرد.

امام جمعه مرکز استان بیان کرد: در حال حاضر زمینه مساعد برای ساخت و توسعه کشور در حوزه های مختلف مسئولین نقش بسزایی دارند.

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه اقتصاد در اسلام زیر بنایی نیست بلکه روبنایی است، با این وجود اهمیت ویژه ای دارد، گفت: امروز در انجام کار حرف زدن به تنهایی امکان پذیر نیست بلکه باید عمل هم در کنار آن باشد.

وی خواستار حمایت از سرمایه گذاران در استان شد و افزود: مازندران با دارا بودن مواب طبیعی و خدادادی که دارد نباید از دیدگاه توریستی و تفریحی به ان نگاه کرد و باید با سرمایه گذاری بسیار و تلاش جدی به فکر فقر و محرومیت مردم باشید.

ایت الله طبرسی با اشاره به آماده بودن بستر برای سرمایه گذاری در استان، اذعان داشت: باید برای محقق شدن فرمان رهبری ستادی در استان تشکیل شود.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.